![cover_sfi19.png](/media/images/cover_sfi19.max-1920x600.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
19th edition
of SFI IT Academic Festival
![cover_sfi19.png](/media/images/cover_sfi19.max-1920x600.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
19th edition
2024
Programowanie efektów dźwiękowych w grach na Commodore 64 - assembler
Edition: 17th SFI Academic IT Festival
Date: March 15, 2022, noon
Type: Workshops
Category: game development
Language: Polish
![kwadrat 17 sfi](/media/images/SFI_soc.c0e75002.fill-350x350.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
Speaker
Abstract
Podczas warsztatów poznasz tajniki tworzenia efektów dźwiękowych na Commodore 64. Może się to wydawać abstrakcyjne, ale postaram się w przeciągu dwóch godzin przekonać, że bardzo łatwo można napisać proste demko. Warsztaty zostaną podzielone na 4 części:
- obsługa edytora Asemblera
- od "Hello World" do animacji
- Układ dźwiękowy SID (Fale, Częstotliwość, Obwiednia)
- Łączymy wszystko w całość ;)
Duration
120 min