Multiplatformowe aplikacje mobilne w silniku do gier - czy to ma sens? | Studencki Festiwal Informatyczny

16. Studencki Festiwal Informatyczny

- Październik 2020 |
16 edycja 2020

Multiplatformowe aplikacje mobilne w silniku do gier – czy to ma sens?

Typ: Wykład
Prelegent: Filip Loster
Dzień: 28/03/2020 godzina: 14:00
Sala: Aula Średnia
Czas trwania: 50 minut
Język: Polski
Edycja: 16
Temat

Multiplatformowe aplikacje mobilne w silniku do gier – czy to ma sens?

Abstrakt

Twórcy aplikacji mobilnych muszą na początku swojej drogi odpowiedzieć na ważne pytanie: w jaki sposób dotrzeć ze swoim produktem do jak największej liczby użytkowników korzystających jednocześnie z systemów Android i iOS.

Jednym z mniej popularnych, a jednocześnie bardzo obiecujących podejść, jest wykorzystanie technologii ze świata elektronicznej rozrywki. Na przykładzie silnika do tworzenia gier Unity, odpowiem na pytanie, czy i jak stworzyć w nim biznesową aplikację. Korzystając z doświadczenia nabytego w tworzeniu natywnych aplikacji opiszę zalety i wady takiego podejścia, a także pokażę jak sprawić, aby końcowy produkt był nie do odróżnienia od natywnych odpowiedników.

Sponsorzy