Tworzenie mapy Busan z Overwatch'a | Studencki Festiwal Informatyczny

16. Studencki Festiwal Informatyczny

26 - 28 Marca 2020 | Auditorium Maximum UJ
16 edycja 2020

Tworzenie mapy Busan z Overwatch’a

Typ: Wykład
Prelegent: Thiago Klafke
Dzień: 22/03/2019 godzina: 10:00
Sala: SFI Enterprise 1.38
Czas trwania: 60 minut
Język: Angielski
Edycja: 15
Temat

Tworzenie mapy Busan z Overwatch’a

Abstrakt

W stworzenie wiarygodnego,  wciągającego i inspirującego środowiska w grze trzeba włożyć dużo pracy. To nie jest tylko zbiór modeli 3D, tekstur i rekwizytów wpływających na wyobraźnię gracza, ale wizja, której element stanowią.

Przedstawię proces tworzenia jednej z map w grze Overwatch, stworzonej przez Blizzard Entertainment, na której widzimy futurystyczne miasto Busan w Korei Południowej. Opowiem o wielu aspektach projektowania, początkowym research’u, geometrii blockout i technikach finalizacji. Spoiler: nie wierzcie we wszystko, co zobaczycie 🙂

Podam też kilka wskazówek jak zacząć tworzyć własne środowiska 3D do gier, wizualizacji architektonicznych, VR, oprogramowania edukacyjnego, symulatorów itd. używając narzędzi, które każdy może pobrać i nauczyć się ich obsługi.

Sponsorzy