Borislav Slavov | Studencki Festiwal Informatyczny

16. Studencki Festiwal Informatyczny

26 - 28 Marca 2020 | Auditorium Maximum UJ
16 edycja 2020

Borislav Slavov

Edycja: 15

Kim jest Borislav?

Borislav Slavov to wielokrotnie nagradzany kompozytor i dyrektor muzyczny gier komputerowych.

Jego kariera w branży gier rozpoczęła się w 2001 roku, kiedy pasja do gier doprowadziła go do produkcji ścieżki dźwiękowej dla gry strategicznej Knights of Honor, jego pierwszego dzieła.

Po udanym debiucie kontynuował pracę nad grami, takimi jak:

Two Worlds II, WorldShift (kompozytor) i Gothic 3 (muzyk).

W 2009 Slavov dołączył do Crytek, gdzie pracował do początku 2016 roku przy grach CRYSIS 2, CRYSIS 3, Warface and RYSE: SON OF ROME jako kompozytor i dyrektor muzyczny.

W 2016 roku Slavov dołączył do Larian Studios, gdzie nagrał ścieżkę dźwiękową do popularnej gry RPG DIVINITY: ORIGINAL SIN 2, która otrzymała wiele nagród po wydaniu w 2017 roku, w tym “Game of the Year Award 2017 of PCGamer”

Borislav Slavov specjalizuje się w produkcji i implementacji Adaptive Video Game Music, która zmienia się i ewoluuje w czasie rzeczywistym zgodnie z decyzjami i działaniami graczy.

Sponsorzy