![placeholder](/static/img/header-placeholder.80e3e743f17e.png)
19 edycja
Studenckiego Festiwalu Informatycznego
game dev - 18. Studencki Festiwal Informatyczny
![kwadrat1.png](/media/images/kwadrat.bf7879fd.fill-350x350.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
Efekty dźwiękowe w grach na Commodore 64
- Magdalena Rogalska
30 marca 2023 15:30
Podczas warsztatów poznasz tajniki tworzenia efektów dźwiękowych na Commodore 64. Może się to wydawać abstrakcyjne, ale postaram się w przeciągu dwóc…
Czytaj więcej...
![kwadrat1.png](/media/images/kwadrat.bf7879fd.fill-350x350.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
Jak nie błądzić w otwartym świecie (krótki poradnik dla designerów)
- Krzysztof M. Maj
30 marca 2023 17:50
Śmiało można rzec, że co druga gra odnosząca gigantyczny sukces komercyjny opatrywana jest etykietą „z otwartym światem”. Sami gracze jednak równie c…
Czytaj więcej...
![kwadrat1.png](/media/images/kwadrat.bf7879fd.fill-350x350.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
Jak dodać światu czwarty wymiar? Augmented Reality w popkulturze i naturze
- Kacper Milan
31 marca 2023 17:50
Prelekcja poświęcona jest rzeczywistości rozszerzonej (AR), ulepszonej i interaktywnej wersji świata realnego uzyskiwanej przy użyciu różnorodnych im…
Czytaj więcej...