Tworzenie gry VR | Studencki Festiwal Informatyczny

16. Studencki Festiwal Informatyczny

- Październik 2020 |
16 edycja 2020

Tworzenie gry VR

Typ: Warsztaty
Prelegent: Jason Morris
Język: Angielski
Edycja: 16
Temat

Tworzenie gry VR

Abstrakt

W tym warsztacie zaprojektujemy wspólnie nową, gotową do produkcji grę VR od podstaw. 

Przy użyciu Unity z pomocą wskazówek i trików, jak opracować styl wizualny, zaplanować pipelines, osiągnąć pożądaną wydajność, opracować grę, wyobrażenie dźwiękowej scenografii i każdego obszaru od początku do końca.

Będzie to mniej techniczny warsztat, a bardziej swobodny przepływ, w którym wspólnie zdefiniujemy nasz świat, czyli głównych bohaterów, naszą wolność i zasady, nasz potencjał innowacyjny i nasze możliwe pułapki, aby stworzyć świetną grę, wykorzystującą wszystkie możliwości i wyzwania, jakie stwarza tworzenie gier VR. Będziemy również dyskutować i prototypować, jak wprowadzić te pomysły w życie w sposób techniczny, aby osiągnąć wymarzony rezultat.

Przynieś swoje pomysły, będą Ci potrzebne!

Wymagania Umiejętności

Żadne języki programowania nie są wymagane. Podstawowa wiedza lub zainteresowanie grami komputerowymi będzie przydatne.

Wymagania Techniczne

Nic nie jest wymagane. Przynieś tylko swoje pomysły i wyobraźnię, bądź gotowy na udział w dyskusji.

Sponsorzy