Wprowadzenie do projektowania na poziomie 3D w trybie Unreal 4 | Studencki Festiwal Informatyczny

16. Studencki Festiwal Informatyczny

23 - 25 października 2020 | Wydział Matematyki i Informatyki UJ
16 edycja 2020

Wprowadzenie do projektowania na poziomie 3D w trybie Unreal 4

Typ: Warsztaty
Prelegent: Thiago Klafke
Język: Angielski
Edycja: 16
Temat

Wprowadzenie do projektowania na poziomie 3D w trybie Unreal 4

Abstrakt

Unreal 4 jest jednym z najpotężniejszych i najpopularniejszych silników gier na świecie, zasilającym kilka gier AAA tej generacji. Jest to bardzo dostępny, wszechstronny i darmowy zestaw narzędzi, który może być używany do wielu aplikacji, takich jak gry, wizualizacje architektoniczne, doświadczenia wirtualnej rzeczywistości, poważne symulacje, aplikacje mobilne, filmy, projekty hobbystyczne i wiele innych. W ramach tego warsztatu poprowadzę Cię przez tworzenie interaktywnego środowiska 3D. Pokażę jak stworzyć projekt, zbudować geometrię, zastosować tekstury, oświetlić przestrzeń, dodać dynamiczne obiekty i uczynić je grywalnymi. Nie jest wymagane żadne wcześniejsze doświadczenie z aplikacjami 3D.

Wymagania Umiejętności

Nie musisz nic wiedzieć, warsztaty są otwarte dla wszystkich zainteresowanych. Wystarczą podstawowe umiejętności obsługi komputera.

Wymagania Techniczne

Przynieś własny laptop z zainstalowanym silnikiem unreal 4.24.

Sponsorzy