slide-1.original.jpg slide-2.original.jpg
16. Studencki Festiwal Informatyczny
16 edition cover

16 edycja

2021

Borislav Slavov

borislav-slavov-pic
O mnie
Borislav Slavov to wielokrotnie nagradzany kompozytor i dyrektor muzyczny gier komputerowych. Jego kariera w branży gier rozpoczęła się w 2001 roku, kiedy pasja do gier doprowadziła go do produkcji ścieżki dźwiękowej dla gry strategicznej „Knights of Honor”, jego pierwszego dzieła. Po udanym debiucie kontynuował pracę nad grami, takimi jak: Two Worlds II, WorldShift (kompozytor) i Gothic 3 (muzyk). W 2009 Slavov dołączył do Crytek, gdzie pracował do początku 2016 roku przy grach CRYSIS 2, CRYSIS 3, Warface and RYSE: SON OF ROME jako kompozytor i dyrektor muzyczny. W 2016 roku Slavov dołączył do Larian Studios, gdzie nagrał ścieżkę dźwiękową do popularnej gry RPG DIVINITY: ORIGINAL SIN 2, która otrzymała wiele nagród po wydaniu w 2017 roku, w tym "Game of the Year Award 2017 of PCGamer" Borislav Slavov specjalizuje się w produkcji i implementacji Adaptive Video Game Music, która zmienia się i ewoluuje w czasie rzeczywistym zgodnie z decyzjami i działaniami graczy.

Sponsorzy

Patroni honorowi

Patroni medialni