![cover_sfi19.png](/media/images/cover_sfi19.max-1920x600.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
19 edycja
Studenckiego Festiwalu Informatycznego
![cover_sfi19.png](/media/images/cover_sfi19.max-1920x600.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
19 edycja
2024
Borislav Slavov
![borislav-slavov-pic](/media/images/origina.a7ee61b1.fill-350x350.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
Moje wydarzenia
O mnie
Borislav Slavov to wielokrotnie nagradzany kompozytor i dyrektor muzyczny gier komputerowych.
Jego kariera w branży gier rozpoczęła się w 2001 roku, kiedy pasja do gier doprowadziła go do produkcji ścieżki dźwiękowej dla gry strategicznej „Knights of Honor”, jego pierwszego dzieła.
Po udanym debiucie kontynuował pracę nad grami, takimi jak:
Two Worlds II, WorldShift (kompozytor) i Gothic 3 (muzyk).
W 2009 Slavov dołączył do Crytek, gdzie pracował do początku 2016 roku przy grach CRYSIS 2, CRYSIS 3, Warface and RYSE: SON OF ROME jako kompozytor i dyrektor muzyczny.
W 2016 roku Slavov dołączył do Larian Studios, gdzie nagrał ścieżkę dźwiękową do popularnej gry RPG DIVINITY: ORIGINAL SIN 2, która otrzymała wiele nagród po wydaniu w 2017 roku, w tym "Game of the Year Award 2017 of PCGamer"
Borislav Slavov specjalizuje się w produkcji i implementacji Adaptive Video Game Music, która zmienia się i ewoluuje w czasie rzeczywistym zgodnie z decyzjami i działaniami graczy.