![cover_sfi19.png](/media/images/cover_sfi19.max-1920x600.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
19 edycja
Studenckiego Festiwalu Informatycznego
![cover_sfi19.png](/media/images/cover_sfi19.max-1920x600.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
19 edycja
2024
Do jakich fakapów dochodzi podczas tworzenia gier?
![24-Konrad-Adamczewski-miniaturka.jpg](/media/images/24-Konr.de12c29e.fill-350x350.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
Prelegent
Sponsor
Abstrakt
Kiedy twórca powinien zacząć promować swoją grę? Jakie są zalety tworzenia własnego silnika w porównaniu z wykorzystaniem gotowych rozwiązań, jak Unity czy Unreal? Jak działa sztuczna inteligencja NPC w This War of Mine? Czy podczas tworzenia "This War of Mine" twórcy wykorzystali spisane relacje ofiar, czy też dotarli do relacji "z pierwszej ręki"? Rozmawiamy z Konradem Adamczewskim z 11 bit studios – polskiego studia zajmującego się tworzeniem, wydawaniem i dystrybucją gier komputerowych. Do ich najpopularniejszych produkcji należą "This War of Mine" oraz "Frostpunk".
Czas trwania
47 min
Posłuchaj