![placeholder](/static/img/header-placeholder.80e3e743f17e.png)
19 edycja
Studenckiego Festiwalu Informatycznego
Game Development - Podcast
![1-Klafke-cover.jpg](/media/images/1-Klafk.eab92826.fill-350x350.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
How work as an Environment Artist in Blizzard looks like
- Thiago Klafke
26 marca 2020 00:00
Zastanawiałeś się, jak wygląda praca Environment Artist? 🎨 A może chciałbyś tworzyć własne gry? Posłuchaj, jak Thiago Klafke dzieli się swoim doświad…
Czytaj więcej...
![7-Dobrogojska-Dabrowski-cover.jpg](/media/images/7-Dobro.8c3c6b8b.fill-350x350.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
Dlaczego warto wypromować grę jeszcze przed jej ukończeniem?
- Klaudia Dobrogojska
- Maciej Dąbrowski
7 lipca 2020 00:00
Od czego rozpocząć projektowanie gier 🎮? Czy studia informatyczne są potrzebne do ich tworzenia? Gdzie szukać informacji na temat konkursów i game ja…
Czytaj więcej...
![16-Andrzej Mazur-cover.png](/media/images/16-Andr.c8b8b2ea.fill-350x350.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
Czy wciągająca gra może ważyć 13 kB?
- Andrzej Mazur
15 października 2020 00:00
Jak wygląda przejście z pracy w korporacji do własnej działalności? Czy na grach przeglądarkowych da się zarobić? Dlaczego warto dołączyć do communit…
Czytaj więcej...
![24-Konrad-Adamczewski-miniaturka.jpg](/media/images/24-Konr.de12c29e.fill-350x350.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
Do jakich fakapów dochodzi podczas tworzenia gier?
- 11 bit studios
- Konrad Adamczewski
10 grudnia 2020 00:00
Kiedy twórca powinien zacząć promować swoją grę? Jakie są zalety tworzenia własnego silnika w porównaniu z wykorzystaniem gotowych rozwiązań, jak Uni…
Czytaj więcej...
![Borislav Slavov podcast.png](/media/images/BS.65b83b2b.fill-350x350.format-jpeg.jpegquality-70.jpg)
Czy można się utrzymać z tworzenia muzyki do gier?
- Borislav Slavov
25 marca 2021 00:00
Jak zacząć pracę jako kompozytor muzyczny w przemyśle gier komputerowych? Czym różni się tworzenie soundtracków do gier od komponowania muzyki do fi…
Czytaj więcej...