19 edycja
Studenckiego Festiwalu Informatycznego
Game Development - Podcast
How work as an Environment Artist in Blizzard looks like
- Thiago Klafke
26 marca 2020 00:00
Zastanawiałeś się, jak wygląda praca Environment Artist? 🎨 A może chciałbyś tworzyć własne gry? Posłuchaj, jak Thiago Klafke dzieli się swoim doświad…
Czytaj więcej...
Dlaczego warto wypromować grę jeszcze przed jej ukończeniem?
- Klaudia Dobrogojska
- Maciej Dąbrowski
7 lipca 2020 00:00
Od czego rozpocząć projektowanie gier 🎮? Czy studia informatyczne są potrzebne do ich tworzenia? Gdzie szukać informacji na temat konkursów i game ja…
Czytaj więcej...
Czy wciągająca gra może ważyć 13 kB?
- Andrzej Mazur
15 października 2020 00:00
Jak wygląda przejście z pracy w korporacji do własnej działalności? Czy na grach przeglądarkowych da się zarobić? Dlaczego warto dołączyć do communit…
Czytaj więcej...
Do jakich fakapów dochodzi podczas tworzenia gier?
- 11 bit studios
- Konrad Adamczewski
10 grudnia 2020 00:00
Kiedy twórca powinien zacząć promować swoją grę? Jakie są zalety tworzenia własnego silnika w porównaniu z wykorzystaniem gotowych rozwiązań, jak Uni…
Czytaj więcej...
Czy można się utrzymać z tworzenia muzyki do gier?
- Borislav Slavov
25 marca 2021 00:00
Jak zacząć pracę jako kompozytor muzyczny w przemyśle gier komputerowych? Czym różni się tworzenie soundtracków do gier od komponowania muzyki do fi…
Czytaj więcej...